Najczęstsze pytania

Najczęściej zadawane pytania / FAQ

 

  1. Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupu?
    Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna. Dla wygody naszych klientów, udostępniamy możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji. Wystarczy, że w formularzu zamówienia wybierzesz opcję Złóż zamówienie.
    Pamiętaj jednak, że jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie otrzymasz atrakcyjny rabat na pierwsze zamówienie.

  2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    Przygotowaliśmy trzy możliwości opłacenia zamówienia:
    - możesz samodzielnie wykonać przelew,
    - skorzystać z systemu szybkich przelewów on-line Przelewy24,
    - lub zapłacić za zamówienie przy odbiorze.

  3. Czy po złożeniu i opłaceniu zamówienia mogę domówić jeszcze inny produkt?
    Tak, pamiętaj jednak, aby zrobić to zanim wyślemy do Ciebie przesyłkę – w ten sposób dodatkowa opłata za przesyłkę nie będzie konieczna. Jeśli kolejne produkty zamówisz po wysłaniu paczki, Twoje zamówienie będziemy traktować jako nowe i poprosimy Cię o opłacenie kosztów przesyłki.

  4. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
    Zamówienia staramy się realizować najszybciej jak to możliwe. Nasze produkty wysyłamy przeważnie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Oczywiście czas realizacji zamówień zależny jest od ich ilości oraz naszych stanów magazynowych, ale nigdy nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych.

  5. Ile zapłacę za przesyłkę kupując kilka produktów?
    Niezależnie od ilości zakupionych produktów, za przesyłkę w naszym sklepie płacisz tylko raz.

  6. Czy wszystkie produkty dostanę w jednej paczce?
    Tak, jeśli to tylko możliwe, staramy się zapakować wszystkie zamówione produkty do jednej przesyłki.

  7. W jaki sposób pakujecie biżuterię?
    Ze względu na delikatność naszych produktów, staramy się pakować je możliwe szczelnie, zapewniając najwyższe bezpieczeństwo podczas transportu. Wszystkie nasze produkty zabezpieczamy warstwą folii bąbelkowej i wysyłamy w kopertach pęcherzykowych lub paczkach z wypełniaczami.

  8. Czy pakujecie biżuterię na prezent?
    Do każdego zakupionego produkty dołączamy opakowanie jubilerskie – eleganckie tekturowe pudełko przewiązane fioletową wstążką lub sakiewkę z organdyny.

  9. Czy mogę osobiście odebrać zamówioną biżuterię?
    Niestety, nie ma takiej możliwości. Wszystkie nasze produkty dostępne są wyłącznie w formie wysyłkowej.

  10. Czy wysyłacie paczki za granicę?
    Tak, jeśli chcesz, abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granicę Polski, skontaktuj się z nami, aby ustalić optymalny koszt przesyłki: info@tarragonart.pl

  11. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
    Tak, zgodnie z polskim prawem masz 14 dni na zwrócenie przedmiotów zakupionych na odległość – w tym czasie możesz odesłać zakupiony produkt lub produkty, a my zwrócimy ich równowartość. Bezpośredni koszt odesłania produktów ponosi Kupujący.

  12. Czy mogę zamówić produkt w innym kolorze niż jest w sklepie?
    Najpewniej tak. Jeśli spodobał Ci się któryś z naszych produktów, ale chcesz otrzymać go w innym, niż oferowany kolorze skontaktuj się z nami, postaramy się przygotować ten produkt specjalnie dla Ciebie.

  13. Czy wykonujecie biżuterię na zamówienie?
    Tak. Jeśli chcesz, abyśmy wykonali dla Ciebie biżuterię skontaktuj się z nami i opisz jak powinno wyglądać to zlecenie. Postaramy się możliwe szybko odpowiedzieć czy będziemy w stanie wykonać Twój projekt oraz ile będzie to kosztować.

  14. Czy mogę dokonać zakupów hurtowych?
    Tak, w naszym rozumieniu zakupy hurtowe to min. 10 takich samych produktów. Jeśli chcesz dokonać zakupów hurtowych skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę cenową.

  15. W jaki sposób mogę uzyskać rabat?
    Jest kilka sposobów.
    Naszym klientom oferujemy rabaty stałe:
    - 2% na pierwsze zamówienie po zarejestrowaniu się w naszym sklepie,
    - 5% przez 3 miesiące za polubienie naszego profilu na Facebooku,
    - 15% po poleceniu naszego sklepu innej osobie,
    oraz rabaty czasowe:
    - na określone produkty,
    - darmowa wysyłka.
    Szczegóły w zakładce Rabaty.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl